Alla inlägg under juli 2014

Av makeupbywilma - 31 juli 2014 19:48

Idag så har vi badat. Sen åkte jag å mamma till ett ställe där de är fullt i shopping. De tog seriöst 40min tills bussen kom och de var 36 grader varmt. De finns fullt i shopping så gjorde sånna populära flätor i håret som alla har när dom kommer från utlandet. Köpte också en väska ( har köpt 3 väskor på denna resa) och en tröja från Holister. De finns flera mini affärer nära hotellet som vi går på varje kväll.... Var där precis och köpte godis precis. Så se fram emot en Greklands haul:) Nu ska vi åka med ett tåg som går runt Grekland så ska fota i massor. Kram!

[Bild]

Av makeupbywilma - 30 juli 2014 08:16

Tröja - Jess
Kjol - Kappahl

[Bild]

[Bild]

Av makeupbywilma - 26 juli 2014 20:27

Jap då var man i Grekland. Jätte bra och billig shopping. Vi bor i ett stort och lyxit hotell. Sen är de en affär som är ganska nära vårat hotell rum.
Så man kan gå dit när som helst och de är min nya favorit affär. Jätte billig och mysigt. Men flygresan gick bra.. Väldigt lång tråkigt.. Men vi vaknade 03.15 och då han jag bara fixa mig snabbt och äta en macka och sen åkte vi. Men när vi landade åkte vi nån buss till en flygplats och sen gick man igenom massa saker och sen to vi buss till hotellet som tog ett tag. Men först checkade vi in och sen gick vi ut och åt lunch. Var inte jätte hungrig men åt lite pommesfrites.
Sen så badade vi. Sen bredvid vårat hotell så finns de massa affärer (och nej affärerna var inte i själva city) men dom är bra så fyndat massa saker....
Sen har vi ätit middag. Åt en macka och spagetti saker. Men vi har också varit på minidisco. Men nu sitter jag här och bloggar. Bilder från dagen:

[Bild]

Nu!

Av makeupbywilma - 26 juli 2014 04:36

Klockan är 04.36 och sitter och väntar på flyget. Vi lyfte kring 05.50 så aa. Önska mig ett stort lycka till ;D  

Av makeupbywilma - 25 juli 2014 22:13

Nu sova så taggar vi inför Grekland. Ska vakna om 4 timmar sen göra mig i ordning och så, sen blir de Grekland. Väldigt nervös för flyget;) Har flygit förut men ändå... Önska mig Lycka till så kör vi!

Av makeupbywilma - 25 juli 2014 10:20

Idag ( egentligen imorn) ska man till Grekland. Ska vakna 03.00 på natten och sen går planet vid 5.00
Ska bli kul:). Men ska åka och lämna väskor,växla pengar och massa sånt idag

Av makeupbywilma - 22 juli 2014 12:10

Idag är de tisdag och om fyra dagar åker vi till Grekland:) Ska bli kul... Håller på att packa och så. Ska åka och bada nu...

Av makeupbywilma - 21 juli 2014 09:50

Om fem dagar åker vi till Grekland. Men nu ska jag åka och bada på ett ställe som är typ 1 timma här ifrån. Sen är de typ ett mini nöjesfält och så.. Sen ska jag handla lite till resan och så:) ses

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards