Alla inlägg under november 2014

Av makeupbywilma - 30 november 2014 12:01

Ja, då var det första advent. Vad ska ni göra idag? Imorgon är det första December och då får jag äntligen öppna min Technic julkalender! Om jag har räknat rätt så är det cirka två veckor kvar till jullov.... Längtar!!! Föra året hade jag en julkalender på bloggen då jag la ut en julbild och bloggade varje år. Tänkte göra det i år också? så håll utkik. Den börjar imorgon;)!

Av makeupbywilma - 22 november 2014 18:42

Idag så köpte jag dom här på Ikea för 15kr. Hur snygga är dom inte att ha varmchoklad i nu mot vintern???

Av makeupbywilma - 7 november 2014 10:14

Hej:) Nu är det äntligen Fredag. Jag har rast nu. I helg ska en kompis sova hos mig. Ska bli kul:D Vi ska nog shoppa å så. Vi slutar först 15.00 idag... Vi har haft bild precis...Ses!

Av makeupbywilma - 3 november 2014 18:57

Hej:) Nu har höstlovet varit... Nu taggar vi jullov. Idag var det första dagen efter höstlovet. Trodde att det skulle vara jätte jobbigt att gå upp på morgonen men det var det inte. Dagen gick ganska snabbt ändå. Imorgon har vi hemkunskap och franska. Båda är mina favorit ämmnen. Nu ska jag ta något och dricka sen se ett avsnitt av Andraavenyn. Senare ska jag se Violetta också. Har missat flera avsnitt. Jag ska nog inte göra så mycket mer förutom att tränna på franska läxan.

au revoir tout le monde:)

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards