Alla inlägg under augusti 2014

Av makeupbywilma - 30 augusti 2014 08:54

1. The body shop body butter " Wild argan oil" 185kr / 200ml orginal.

2. Makiash Lipgloss. 150kr orginal.

3. Jelly Pong Pong FairPlay lashes curl mascara 215kr orginal.

4. Modell vi pressed bronzing powder "Bronze Shimmer".

5. Anatomicals. Mattifyllning face mask. Orginal 39kr / st.

6. Thierry mugler - eau de parfum "angle" orginal 890kr/ 50ml

7. Fleaur de sante - Precious skin Boost anti-aging day creame. Orginal 499kr/50ml.

Av makeupbywilma - 23 augusti 2014 19:54

Nu är de då Lördag! På Måndag ska jag till stan med några från klassen. Ska bli kul:) I går ( Fredag ) fick vi våra ipads. De fanns olika färger men jag fick en vit. Är nöjd över den å så. Vi kommer mest att använda den i skolan men vi får också ha dom hemma. Ses

Av makeupbywilma - 22 augusti 2014 13:18

Sitter i skolan och vi har precis fått våra ipads. Så nu har vi en lektion då vi får ladda ner appar och så på dom. Ska ta bussen hem sen när jag slutar. Måste gå:) ses

Av makeupbywilma - 19 augusti 2014 18:01

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Tornat håret till rött nu innan skolan börjar. Idag har jag tagit ut flätorna som jag gjorde i Grekland. Ville inte ta ut dom men ville få bort dom nu innan skolan:) Hade lockar igår i håret utav flätorna och när jag tog ut flätorna så märkte jag att min lugg hade växt jätte mycket så stör mig på den. Men imorgon blir de att klippa håret. Ska piffa upp de lite och klippa luggen lite,lite kortare.
Idag kom Ikea katalogen :) Kul!
Tänkte kolla lite till mitt rum och så. Nu ska jag fortsätta städa mitt rum och fräscha upp de. Imorgon ska jag köpa en väska i stan jag kollat ut. Vill ni se en lyx vs budget senare? På vad isåfall? Ses.

(Gammal bild)

Av makeupbywilma - 17 augusti 2014 12:22

Nu till skogen för att plocka blåbär. Vi ska grilla och så... Är de nått speciellt inlägg ni vill se på bloggen? Kommentera! Ses:)

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards