Alla inlägg under september 2015

Av makeupbywilma - 12 september 2015 14:38

Hej:) Idag är det Lördag. Igår kom jag hit till farmor och farfar. Jag ska vara här till Söndag. Just nu håller jag på att leta efter en bra kamera. Som jag skrev förut så gick min kamera sönder. Den har varit på lagning i två veckor men dom kunde inte laga den så nu får jag ta och köpa en ny;) Om ni vet någon bra kamera så får ni gärna kommentera! Idag har jag varit på affären. Jag promenerade dit typ direkt när jag vaknade. Jag köpte en läsk,en klubba och lakrits. Så gott!!!! Jag har börjat se en serie som heter Andraavenyn. Jag har set ut den 3 gånger på swefilmer men nu när den sidan är borta så har jag letat jätte länge efter Andraavenyn. Den är såååååååå bra! Man blir ju nästan beroende. Nästa månad är det höstlov. Jag är så taggad inför det! Jag ska åka med mamma, min bästa kompis och hons mamma på semester. Vi får se om det finns någon resa utomlands eller så blir det inom Sverige. Så taggad! I Onsdags var mamma inne på Eco sko och köpte ett par palladium till mig. Taaaack! Jag har velat ha dom så länge och dom är verkligen jätte snygga. Nu ska jag nog se ett avsnitt av Andraavenyn

Ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards