Alla inlägg under december 2014

Av makeupbywilma - 30 december 2014 13:32

Idag är det Tisdag. Vad ska ni göra idag? Jag hade inte tänkt göra så mycket. Jag tänkte åka till stan för att kolla lite på mellandagsrean och sen gå till banken. Det ska typ vara en stor rea på Lusch. Så jag hade tänkt
kolla där. Nu ska jag kolla Youtobe och sen åka till stan.

Ses

Av makeupbywilma - 28 december 2014 12:31

Jag hade tänkt tipsa om ett riktigt bra ögonbrynsfärg som jag fick i min glossybox. Den kommer iallafall från model Co. Den är riktigt bra och man får lagomt mycket med färg. Borsten är väldigt lätt att lägga ut färgen med.
Jag använder den ungefär varje dag (när jag fixar ögonbrynen). Den är iallafall grymt bra och den tipsar jag värkligen till er som behöver en bra ögonbrynsfärg.

Den kan ni köpa här: http://www.modelcocosmetics.com/shop/more-brows

Av makeupbywilma - 28 december 2014 12:24

Hej:) Då är det Söndag. Julafton har varit och jag har inte hunnit blogga så mycket sen julafton. Idag ska vi iväg och äta middag. Just nu är jag hos farmor och farfar. Snart är det 2015. Någon som ska göra något speciellt? Men i julklapp fick jag bland annat en högtalare,kamera,kamerastativ, Morgontofflor,smink och mer. Men jag blev väldigt nöjd. Imorgon (Månddag) ska jag på mellandagsrean. Jag kan lägga upp en bild på vad jag köpte sen. Jag hade tänkt köpa en tröja från H och M som jag såg där i Fredags. Sen hade jag även tänkt köpa en foundation eftersom att min är slut. Igår var jag även i Finland. Jag köpte en tröja,ett nagellack och sen ett till nagellack från wet 'n wild. Alla dom tre grejerna var på mellandagsrean. Jag kan lägga upp en bild på det sen när jag kommer hem.

Här kommer en bild från julafton:

Ses

Av makeupbywilma - 26 december 2014 16:45

Ibland så brukar jag göra såna här inlägg med mina bästa låtar så här får ni fyra av mina bästa låtar:

Av makeupbywilma - 26 december 2014 16:26

Sockar- Ginatricot 79kr
Leggings - Ginatricot 129kr
Kofta - Ginatricot 299kr
Väska - XXL 599kr

Av makeupbywilma - 23 december 2014 11:12

Idag är det Tisdag den 23 December vilket betyder att det är julafton imorgon. Vad ska ni göra idag? Idag är det ju uppesittarkväll så jag ska väll spela Bingolotto som vanligt. Sen ska jag sätta ut gröt till tomten ikväll. Jag ska äta nu och sen åka till badhuset. Om jag inte hinner blogga imorgon så önskar jag er alla en riktigt god jul!

Av makeupbywilma - 20 december 2014 15:36

Yeyyyy! Lördag! Igår fick vi jullov. Vi hade först julkonsert i skolan. Sen såg vi på " Ensam hemma 2" och så åt vi tomteskum. Sen hade vi lunch och sen gick vi till klassrummet. då fick vi våra betyg på papper och sen slutade vi kring 11.30 Idag var jag och en kompis på Dollarstore och sen åkte vi till stan. Vi julhandladd. Jag köpte julklappar på Dollarstore och sen i stan köpte jag borstrengörning till mina sminkborstar. Idag ska jag nog inte göra så mycket mer..Vad ska ni göra?

Av makeupbywilma - 17 december 2014 21:36

Hej! Då var det Onsdag. Som jag skrev i föra inlägget så var jag i Finland och handlade idag. Jag var ledig från skolan idag. Är ganska spänd för imorgon för då dår jag veta mina betyg  Imorgon så kommer vi ha en betyg dag vilket inebär att vi kommer se på film,prata om betyg och få veta våra betyg. Imorgon ska jag även klippa mig. Föra gången när jag klipte mig så klipte jag luggen sned och jag har trivts i det. Jag har alltid haft panlugg men jag tyckte det blev branu med sned lugg. Jag ska bara ta bort det slitna för mitt hår är gansak slitet. Men nu är klockan 21.41 så jag hade bara tänkt fixa lite med julklappar. Men här får ni lite bilder på dagens outfit eller något:        

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards