Alla inlägg under maj 2015

Av makeupbywilma - 24 maj 2015 20:42

Hej:) Jag har inte hunnit uppdatera sen jag kom från Finland. Har redigerat lite och så... Igår var jag på stan och köpte lite saker. Klänningen som ni ser högst upp till vänster har jag köpt till skolavslutningen. Jag köpte även lite smink. Jag har precis varit ute och åkt skateboard. Var även ute men kaninen. Jag ska ut dit nu igen. Så det är det som jag har gjort. Har ni gjort något speciellt?

Ses:)

Av makeupbywilma - 11 maj 2015 21:32

Hej:) Idag är det Måndag. Igår var jag på stan och köpte ett par jeans,tröjor,skor osv. Idag har jag varit i skolan. Det gick ganska snabbt. Jag tetsade göra en sminkning idag fast det gick inte så bra. Ni kan se bild på den här nedanför. Imorgon ska jag vakna 06.00 eftersom att jag måste filma om sminkningen. På Onsdag slutar jag 12.00 eftersom att jag ska till Finland över lovet. Jag är ledig på Måndag så vi kan åka hem på Måndag istället för Söndag. Det kommer ju ta FLERA timmar så ja. Jag ska börja packa imorgon. Jag har packat lite men inte helt klart. Om en stund ska jag ut till kaninen och byta vatten osv...Jag ska fixa lite inlägg till blooggen som kommer komma upp när jag är borta. Om en stund ska jag även fixa en ny bakgrund till lite videos. Ikväll ska jag nog bara kolla Youtube och kanske se Robinsson.


SES    

Av makeupbywilma - 7 maj 2015 18:06

Hej:) Idag är det Torsdag. Jag har bara varit i skolan idag. Vi gjorde inget specielt men dagen gick snabbt. Nu sitter jag och pluggar till ett prov som vi har i NO imorgon. Jag kan nog redan det mesta så det är inte så mycket som jag ska tränna på. Imorgon är det äntligen Fredag. Jag har inga planner för helgen men vi får se. På Onsdag ska jag åka till Finland. Jag ska vara där till Söndag eftersom vi är ledig Onsdag och Torsdag. Nu ska jag fortsätta plugga.


SES    

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards