Alla inlägg under september 2014

Av makeupbywilma - 28 september 2014 15:05

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av makeupbywilma - 25 september 2014 15:05

Av makeupbywilma - 18 september 2014 20:58

Hade egentligen ingen rubrik så skrev bara något men idag är det Torsdag ( ifall någon skulle missat det;)). Idag har jag inte gjort något speciellt. Vi hade musik och så i skolan. Den här veckan har varit väldigt lång. Idag åkte jag även till Rusta för att fynda lite eos. För er som missat det säljer Rusta eos för endast 39kr styck och dom brukar kosta kring 89kr.

Sen så har jag testat ett nytt the från Lipton. Den är i smaken " Blueberry muffin". Jätte god'

Så det var egentligen det jag ville säga. Imorgon ska jag även till stan med cirka 5 stycken kompisar. Ska bli kul. Imorgon ska jag även fota lite bilder som jag kan ha i lite olika blogginlägg och sen kanske det blir en ny header:). Tänkte börja blogga lite varje dag och skriva lite längre inlägg med mer bilder. Skriver mer imorgon. Ses!

Av makeupbywilma - 17 september 2014 20:14

Idag så är det Onsdag. Har inte gjort så jätte mycket idag. Är väldigt trött...
Vad har ni gjort idag? Kommentera!
Den här veckan känns ganska lång tråkig... På Lördag ska jag iallafall på dop och sen vara med en kompis. Och sen på Fredag ska jag och några från klassen till stan. Vi ska äta på en salladsbar och shoppa. Känner mig redan väldigt trött. Blir väll att sova "LITE" tidigare idag så man orkar till skolan imorgon. Och förresten så är det ett nytt inlägg uppe på min privata blogg så gå gärna in och läs. Ses

Av makeupbywilma - 16 september 2014 19:26

In och tävla om att bli veckans blogg på josefines.se Klicka två gånger på länken för att koma till Josefines blogg.

Av makeupbywilma - 16 september 2014 08:01

Nu är jag på väg till busshållplatsen, ska till skolan. Slutar 15.00 idag och sista lektionen idag är hemkunskap. Det är iskallt ute men nu kommer bussen snart.. Ses

Av makeupbywilma - 14 september 2014 20:30

Hej Alla! Som ni ser på rubriken så har jag fixat en sak till bloggen. Det är en liten omröstning. Ni kan svara på veckans fråga som är " Vilken är eran favorit doft på ljus inför hösten". Om ni är inne på min blogg på mobilen så kan ni trycka på följande länk två gånger och så blädrar ni ner lite så ska ni nog hitta det:


wilmes.bloggplatsen.se



Men  imorgon så har vi skolfoto. Kan lägga ut nån bild sen å hur jag ska fixa mig inför det.   

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards