Alla inlägg under maj 2014

Av makeupbywilma - 30 maj 2014 11:20

Vill tipsa om en concealer som jag fick i min glossybox.... Den är från ett märke som heter "VICHY" man fick också en dagkräm från de märket! Men de är nästan som en kräm för att den är SÅ mjuk..Men sen när den stelnat till sig så är den helt perfekt och täcker så bra! Älskar den! Just de... Ni kanske har märkt att jag inte laddar upp så mycke videos på youtube? Men de är för att jag kommer använda de kontot till att prenumenera på andra och så...ifall ni undrade varför jag inte lägger upp videos så är de därför...

Concealern från VICHY:D^^

Av makeupbywilma - 29 maj 2014 09:49

1. Jag är galen i smink så jag har ett stort smink bord.

2. Jag hatar blodpuding av hella mitt hjärta! kan värkligen inte äta de!

3. Jag har 4 victoria secret påsar och 7 body mist.

4. Jag är typ beroende av baby lips.

5. Jag älskar stan!

6. Jag måste alldit filma typ 50 videos innan jag blir nöjd och sätter ut dom på youtube.

7. Jag hatar trä!

8. Jag ser inte så mycke på tv...

9. Jag gär alltid läxan i sista sekunden.

10. Jag trivs inte i mitt rum när de är stökigt.

11.Jag pajade min iphone i toa stolen för nån vecka sen.

12. Jag krosade min nya mobils baksida för några dagar sen och skärmen är också krossad.

13. Jag gillar mer chips än godis.

14. Jag äter bara godis på Lördagar.

15. ´Jag har miljoner iphone skal.

16. ´Jag vill åka till Göteborg i sommar!!!!

17. Jag älskar att tränna.

18. Jag gillar inte skolan...

19. Om jag fick använda tre smink produkter i hella mitt liv skulle de vara foundation,mascara och concealer.

20. Jag vill ha sommar lov just nu!

Blir en bild på min packning:

Ska åka till stugan nu så kommer nog inte att kunna blogga då men de kanske kommer upp iphone bilder.

 

Av makeupbywilma - 29 maj 2014 09:42

Tröja- H och M   jeans-Detroit    Halsband-Ur och pen     

Av makeupbywilma - 24 maj 2014 19:03

Vill verkligen ha den här spegeln!!! Den kostar över 1000kr men den är så snygg! Ska försöka uppdatera oftare på bloggen men den här spegeln har också en inbyggd belysning!!:D

Ni som läser min andra blogg kan gå in och kika där!

Av makeupbywilma - 19 maj 2014 17:01

Vilken värme... Går runt i shorts och linne:) sommar värme!!.....

Av makeupbywilma - 17 maj 2014 23:19

Ny video uppe på youtube nu! Glöm inte att kommentera this or that frågor så jag kan göra ett this or that inlägg här på bloggen och i en video! Om ni vill ha nåt speciellt inlägg som t.e.x visa oss dina vs! Så är de bara att kommentera! Vi syns :D

Och så vill jag tipsa om dessa byxor!!! Vill verkligen ha dom! Dom kommer från Cubus!

Av makeupbywilma - 17 maj 2014 21:37

De är ju snart morsdag så har lite tips som man kan ge i present :3

1. Öronhängen- Ginatricot 79kr
2. Body lotion- H och M 40kr
3. Parfymer- Dollarstore 50kr styck
4. Nattlinne- H och M 99kr
5. Body mist- Fyndiq.se 99kr
6. Handduk- Lagerhaus 29kr
7. Örngott- Lagerhaus 69kr
8. Tvål- Lagerhaus 59kr
9. Sil- Lagerhaus 29kr (tror jag)
10. Godis- Lagerhaus 39kr



Kommentera gärna this or that frågor!

Av makeupbywilma - 15 maj 2014 15:50

Fyndade de här på Rusta! Ögonskuggorna kostade 20kr så tänkte göra nåt snyggt med ögonen till skolavslutningen:D Parfymen kostade 10kr så den luktar lite så här starkt men inte så mycke så den kan man också ha i skolan! Love IT!!!

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards