Alla inlägg under maj 2014

Av makeupbywilma - 14 maj 2014 17:33

Har köpt den här ansiktsmasken! Någon som hört nåt bra av den???
Är så spänd på att testa den här! Men denna kommer från Åhléns och den kostade runt 19kr. De är honung och sockerrörskristaller, passionsblomma och arganolja. Den ska då rengöra från djupet! Är som sagt så spänd på att testa den!



Glöm inte att kolla in min youtube kannal! Kolla in "Make up by Wilma" och den hittar ni på youtube! En ny video är nu uppladdad!

Av makeupbywilma - 13 maj 2014 21:03

Någon som testat nya " Loka crush " Vad tycker ni? Vilken är eran favorit? Kommentera! Min är hallon!!! Den är så god! I Love it!!!

Av makeupbywilma - 13 maj 2014 20:03

Hej! Jag heter Wilma och är 12 år. Älskar smink,mode,göra frisyrer,inredning och design! Har haft en blogg eller jag har en annan blogg också fast den är typ privat eller vad man ska säga. Men jag skapade den här bloggen för att jag har en youtube kannal som heter : Make up by Wilma! så kolla gärna in den...Men på den här bloggen komer jag mest skriva om smink och så! Hoppas ni gillar den! Kolla in min youtube kannal och prenumenera,gilla och kommentera mina videos!Så vi ses,,,, Glöm inte att gilla mina inlägg på bloggen också:) Vi syns  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards