Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av makeupbywilma - 14 augusti 2014 17:55

Tjo! De var länge sen jag bloggade så varför inte göra de nu? Men när vi kom från Grekland så kom en kommpis hit och sovde här i mer än en vecka men nu är jag tillbaka!   Men snart börjar skolan   Den här sommaren har gått snabbt. Jag har varit på en ö med en kommpis och på semester i Grekland och semester i Finland. Men nu är jag tillbaka och ska börja blogga igen. Om ni skulle vilja ha lite bilder på saker jag köpte i Grekland så kan jag fixa de? Snart är de även höstlov. Funderar på att åka upp till min kompis med tåg eller flyg   HAHA... var bara tvungen att sätta in den söta björnen där. Men här nere får ni lite bilder från sommaren men inte så många bilder från Grekland för ni har redan sett bilder där ifrån.


Jag kände att bloggen behöver förnyas lite och så så jag har fixat en ny bakgrund och även en header.

Uppdaterat lite och nya appar och så men jag tror att ni tyvär inte kan se uppdateringarna om ni inte är inloggad på en dator  Men ska försöka fixa de.



Min blogg ska också få ett nytt namn! Men om två dagar (Lördag) kommer min blogg få en ny adress och varför jag skriver de nu är för att fler ska hinna läsa de här. Så om två dagar ska ni gå in på: www.wilmes.bloggplatsen.se

Nu funkar de inte att klicka på länken för jag har inte bytt namn än men gå in på den här bloggen på lördag.



                                                  
                                                     HA EN BRA DAG  

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards