Alla inlägg den 2 juni 2014

Av makeupbywilma - 2 juni 2014 21:20

Me and My vitamin well:3

Av makeupbywilma - 2 juni 2014 19:29

Sitter vid datorn och redigerar (om de stavas så?) en video... Dricker Ramlösa med Lime smak:D Älskar de!!! Har haft ganska mycket att göra idag. Hade en diagnos i skolan idag eller aa men de gick nog ganska bra eller hade ett fel... På Torsdag har vi de sista provet innan skolan slutar...Yes... Nu har vi bara tisdag,onsdag och Torsdag kvar,sen ledig Fredag och sen bara Måndag och Tisdag! På Onsdag så är sista slöjden och då får vi ta med godis och så... Den här veckan kommer vi bara att slöa,äta glass,se film,få nån överraskning och städa! De är de som är bra med den sista veckan:D Har planer på att åka till en kompis i Göteborg i sommar men inget är bestämt... Mitt sommarlov kommer bli så kul för aa.... När jag har bestämt och så lite närmare vad jag ska göra så skriver jag de på bloggen så ni får veta lite...Ska,äta nåt nu och sen se Violetta men vi syns!

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards