Alla inlägg den 9 april 2015

Av makeupbywilma - 9 april 2015 22:40

Hej:) Idag har jag varit i ett havsbad. Jag badade och åt lunch på deras resturang. Jag har inte hunit göra så mycket mer. Igår testade jag att göra fransk manikyr. Jag använde iallafall ett sätt från Technic. Det var första gången jag gjorde det så det blev inte så jätte bra. Det var iallafall kul att testa göra det.:) Det var väldigt enkelt också. Imorgon ska jag på bio. Jag ska se Askungen. Det är den nya vertionen som inte är tecknad. Det ska bli kul iallafall. På Lördag ska vi till O'learys för att äta middag:D Det är planerna för resten av veckan som är kvar. Sen börjar skolan och nationella proven är igång första veckan igen:( Nu ska jag kolla runt lite på Youtobe och sova lite senare.

Ses:)

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards