Alla inlägg den 25 januari 2015

Av makeupbywilma - 25 januari 2015 16:28

Hej:)! Idag är det Söndag. Solen var framme förut idag:D Jag vaknade vid 10.00 idag. När jag vaknade kollade jag Youtobe och sen duschade jag. Efter det åt jag lunch och sen åkte jag till mormor. Jag har tränat på lite av franska läxan som är till på Tisdag. Imorgon ska jag nog göra matteläxan som bara är ett blad. Vi håller på att repetera massa grejer som vi har gjort eftersom att om ungefär 3 veckor ska vi ha ett matteprov. Jag har inga speciella planer för veckan förutom att jag ska till farmor i helg för att min kusin ska döpas:) Snart ska jag äta men här har ni en dagens outfit:

Ses

Tröja - Lindex
Kjol - Pink
Tights - Hearth qualite
Fake glasögon - Fyndiq.se
Iphoneskal - Thailand

Ses imorgon!

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards