Alla inlägg den 31 januari 2015

Av makeupbywilma - 31 januari 2015 11:22

Snart ska vi åka till min kusins dop. Ska äta varmkorv snart och sen åker vi. Vi är väll hemma mot kvällen eller iallafall till middag så jag ska inte göra så mycket mer idag. Imorgon ska jag tränna Franska läxan eftersom att jag ska göra bort den imorgon eftersom att på Måndag har vi nationella prov. I Tisdags på franska lektionen så var läraren hemma så vi hade franska lektion utan lärare:D sen hade vi hemkunskap och då gjorde vi en bulle och sen 2 semlor som vi ska dekorera och äta nästa Tisdag. Här har ni dagens outfit:

Klänning - Converse (Köpt i Rhodos)
Kofta/väst - Lindex
Thigths - H och M
Smink - Nästan allt smink jag har på mig är från Madame Milly i "starlight"
Lösnaglar - Dollarstore

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards