Alla inlägg den 9 juni 2015

Av makeupbywilma - 9 juni 2015 21:20

Hej:) Idag hade jag skolavslutning. Jag började skolan 09.00 och slutade kring 12.00 Vi fikade,spelade brännboll och sen fick vi våra betyg. När vi slutade åkte jag hem en snabbis för att fixa mig. Senare mot kvällen kring 15.30 hade jag skolavslutning. Det var kul och så. När det var kalart gick jag in på Åhlens en snabbis för att kolla om ett sminkbord fanns. När jag var klar på Åhlens så åt vi på en pasta resturang. Jag åt spagetti med köttfärssås. Till efterätt åt jag vaniljglass med grädde,strössel och chokladsås. Vilket var såååå gott! Jag fick några roser efter skolavslutningen också. Jag har satt dom i en vas vid mitt bord. Det är typ det jag har hunnit göra. På Måndag ska jag även flyga till min bästis. Det kommer bli såååå kul! Jag ska flyga helt själv vilket inte komme rgå så bra   Om jag hittar in i flyget och genom terminaler och sånt så blir det nog bra. Flyget går dock jätte tidigt på morgon. Vi får se hur det går. Är lite nervös ändå     Jaja men nu ska jag ducha,gå till kaninen osv.....

.

ses  


Här har ni en bild från dagen: 


 

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards