Alla inlägg den 21 juni 2015

Av makeupbywilma - 21 juni 2015 22:08

Hej:) Som ni redan vet så är jag på semester. Det har varit jätte bra dagar hittills! Mycket sol och värme! Idag har vi inte gjort så mycket. Vi har mest varit ute och så.... Igår var vi vid havet. Det var jätte fint och vattnet var helt klarblått. Det var mycket klippor och så. Jag fick se mycket havsdjur som sjöstjärnor,maneter,havssniglar och krabbor. Vi tog en genväg vid strandkanten för att fota lite bilder som ni kan se här nedanför. Jag råkade halka ner vid några stenar så jag flög ner i vattnet med mobilen i handen vilket inte var så bra:( Jag kunde rädda den men den fick tyvärr lite vatten i sig så den funkar inte så bra. Jag har lagt den i ris så den funkar något bättre men den är fortfarande dålig och batteriet är inte det bästa. Vi får se hur det går men nu är den igång iallafall. Hoppas att ni uppskattar bilderna iallafall;D Det har ju varit midsommar också. Det var den bästa dagen på länge. Vi badade bubbelpool hela kvällen,grillade,fikade och fotade. Den tredje bilden här nedanför är från midsommar. Det var soligt ett tag och sen regnade det osv... Bilden längst ner är också från midsommar. Nu ska jag nog bara kolla på mobilen osv... Jag har shoppat en del också. Har införskaffat mig mitt efterlängtade läppstift från mac i deras frost serie i färgen angel. Jag har köpt lite elf smink,wet n wild smink osv... Men nu ska jag nog gå.

Ses!

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards