Alla inlägg den 11 juni 2015

Av makeupbywilma - 11 juni 2015 22:34

Hej:) Idag är det Torsdag. Idag har jag varit på stan. Jag åt på Max med mormor. Efter det så köpte jag en frapino från Espresso house. Den var jätte stor så jag har inte hunit dricka upp den än. Jag köpte iallafall i smaken vattenmelon och jordgubb. Den var sååå god! Igår var jag på stan med en kompis. Jag köpte ett par ljusblåa shorts ifrån H och M. Jag köpte även en kjol därifrån som är vit med lite blåa mönster. I Tisdags filmade jag min outfit för skolavslutningen. Jag filmad lite till det idag också och imorgon ska jag upp kring 07.30 och filma lite mer till det medan det är sol. Imorgon ska vi även ha lite fika för släkt osv.... Skolavslutningen har ju varit så då ska vi ha lite fika. Jag ska på min syrras avslutning imorgon. I helg ska jag gå på lite olika festivaler som ska vara här. Det ska iallafall bli kul! Jag åker ju med flyg på "semester" på Måndag så jag måste packa till det. Jag kanske gör det imorgon. Nu ska jag duscha och sen fortsätta med att redigera en lookbook.


Ses!

Presentation


Hejsan på er! Wilma heter jag. Om du vill läsa om min vardag,mode,skönhet eller resor så har du kommit helt rätt. Jag är en youtuber/bloggare. Min Youtube kanal heter Wilmiz så kolla gärna in den. Hoppas att vi ses i mitt nästa blogg inlägg. KRAM

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Jag kom hit från din Youtube kanal
 Jag blev tipsad av en person
 Jag sökte efter en livstils blogg på internet
 Jag hittade hit via bloggplatsens hemsida
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards